کیبورد MR-365 RGB سیم دار گیمینگ مچر MACHER

برند MACHER


طول کابل 180 CM


نور پس زمینه سه رنگ RGB


دارای 104 کلید بی صدا


طول عمر کلید 10 میلیون بار


دارای کلید های بی صدا silent


نوع اتصال باسیم


نوع رابط پورت USB


چراغ‌ پس زمینه و RGB بسیار زیبا


حروف حک شده فارسی


سازگار با تمامی سیتم عامل ها

کد محصول: MR-365
برند:

ویژگی‌های محصول

ویژگی ها

امتیاز کاربران

دیدگاه

محصول موجود و آماده خرید است.

435,000 تومان

snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: 108,750 تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.

1 در انبار

توضیحات

کیبورد MR-365 RGB سیم دار گیمینگ مچر MACHER دارای نور پس زمینه می باشد و در محیط های تاریک به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. دکمه های کیبورد MACHER MR-365 سیلیکونی است و به طور ویژه ای تنظیم شده است. دکمه ها از نوع مکانیکی و دارای طول عمر 10 میلیون کلیک به ازای هر کلید می باشد. کیبرد های مکانیکی یا گیمینگ از لحاظ ساختار به گونه ای طراحی شده اند که بهترین تجربه بازی کردن را عرضه کنند.

کیبورد MR-365 RGB

این کیبوردها علاوه بر انجام فرامین چند رسانه ای، توانایی انجام قابلیت های بهتری برای بازی کردن دارند. از جمله این قابلیت ها می توان به کلید های بلند و بزرگ برای راحت تر پیدا کردن کلید ها در بازی، داشتن نور پس زمینه در چندین رنگ اشاره کرد. با همه این ویژگی ها برترین تفاوت کیبورد های گیمینگ حساسیت بالا و دقت بالای کلید های آنها است. در کیبرد های مکانیکی نیازی نیست که لزوما کلید را تا انتها و گاهی محکم فشار دهید. عمل کلید به عنوان مثال در موقعیت 2 میلی متری انجام می شود و فشار دادن بیشتر، صرفا برای اطمینان از کارکرد کلید است.

مزیت اصلی کیبوردهای مکانیکی، حساسیت بیشتر و دوام بالاتر آنها است و دارای نشانگر LED، مجهز به ۱۰۴ عدد کلید با حروف حک شده ی فارسی نحوه ی اتصال به صورت با سیم توسط رابط USB، طول کابل ۱۸۰ سانتی مترجنس بدنه ساخته شده از پلاستیک ABS مقاوم در برابر ضربه، فشار و رطوبت قابلیت تنظیم ارتفاع  کیبورد به وسیله ی پایه های کوچک زیر بدنه جهت سهولت بیشتر در تایپ میزان ضربه پذیری کلیدها حدود ۱۰ میلیون بار کلیک، کلیدها از نوع Silent  بی صدا با نورپردازی زیبای RGB است و یکی از بهترین انتخاب های کیبورد در برند مچر میباشد. شما میتوانید این کیبورد با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه ریوان پیسی تهیه نمایید.

بازدیدها: 14

توضیحات تکمیلی

وزن 0,4 کیلوگرم
ابعاد 45 × 18 × 3 سانتیمتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کیبورد MR-365 RGB سیم دار گیمینگ مچر MACHER”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیبورد MR-365 RGB سیم دار گیمینگ مچر MACHER

435,000 تومانخرید