ماوس گیمینگ D-Net دی نت مدل X9 PLUS

برند D-Net

 

مدل X9 PLUS

 

دارای نورپردازی و RGB بسیار زیبا

 

طراحی شده با ارگونومی دست

 

کیفیت فوقالعاده بالا و DPI عالی برای گیم

کد محصول: X9 PLUS

ویژگی‌های محصول

ویژگی ها

امتیاز کاربران

دیدگاه

محصول موجود و آماده خرید است.

445,000 تومان

snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: 111,250 تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.

1 در انبار

توضیحات

ماوس گیمینگ D-Net دی نت مدل X9 PLUS

 

موس مخصوص بازی دی نت پلاس مدل X9

 

ماوس گیمینگ D-Net دی نت مدل X9 PLUS برند دی نت پلاس ساخته شده از متریال مرغوب و با طراحی ارگونومیک، ضمن قابلیت به کارگیری برای هر دو دست، در استفاده ی طولانی مدت باعث خستگی دست کاربر نخواهد شد تا به یک گزینه عالی برای دوستداران بازی های کامیپوتری و کاربران عادی تبدیل شود.

 

اتصال این ماوس به انواع لپ تاپ، سیستم های کامپیوتری و … از طریق کابلی مجهز به رابط USB به طول ۱۸۰ سانتی متر انجام می شود. این کابل در کنار تراژ مناسب خود، با جنسی از کنف پوشانده شده که مقاومت کافی را در برابر کشیدگی و پارگی از خود نشان می دهد.

 

سطح طرح دار این محصول همراه با نورپردازی رنگی LED، جلوه ی زیبایی به D-Net Plus X9 بخشیده است تا هیجان و لذت بیشتری را برای علاقه مندان گیمینگ به ارمغان آورد.

 

ماوس گیمینگ D-Net Plus X9

 

ماوس گیمینگ و سیمی X9 از شش عدد کلید نرم و باکیفیت برخوردار است که با عمر ضربه پذیری ۳ میلیون بار کلیک، دوام و کارایی بالایی را طی پاسخگویی به کلیک های متعدد در محیط های ویندوزی و بازی ها ارائه می دهد.

 

حسگر به کار رفته در این محصول از نوع اپتیکال است و با دکمه ای که در پایین اسکرول قرار دارد، قابلیت کم و زیاد کردن و تنظیم دقت حسگر را در محدوده ی ۸۰۰ تا ۲۴۰۰ DPI فراهم می کند تا کاربر بر اساس نیاز خود آن را تنظیم نماید.

 

ماوس مخصوص بازی D-Net Plus X9 با سیستم عامل های ۲۰۰۰، ۹۸، XP، Vista، Win7، ۸ و ME سازگار بوده و با بهره گیری از قابلیت Plug & Play به راحتی و بدون نیاز به نصب درایو یا نرم افزار خاصی در دستگاه مورد نظر راه اندازی خواهد شد.

97 / 100

بازدیدها: 0

توضیحات تکمیلی

ابعاد 12 × 7 × 4 سانتیمتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماوس گیمینگ D-Net دی نت مدل X9 PLUS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماوس گیمینگ D-Net دی نت مدل X9 PLUS

445,000 تومانخرید