ماوس گیمینگ دی نت مدل X7

برند        D-net


مدل    ماوس گیمینگ دی نت مدل X7


طراحی  ارگونومیک


حسگر  اپتیکال پیشرفته


نورپردازی  RGB بسیار زیبا و جذاب


سطح کیفیت  بالا

کد محصول: X7

ویژگی‌های محصول

ویژگی ها

امتیاز کاربران

دیدگاه

محصول موجود و آماده خرید است.

383,000 تومان

snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: 95,750 تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.

2 در انبار

توضیحات

ماوس دی نت مدل X7

ماوس گیمینگ دی نت مدل X7 مناسب طراحان و بازی کن های حرفه ای کامپیوتر است تا در طولانی مدت استفاده از ماوس گیمینگ دی نت مدل X7 برایشان خسته کننده نباشد.


طراحی ارگونومیک و جنس بدنه ضد تعرق آن لذت دوچندانی را به کاربر میدهد . تعبیه دکمه دبل کلیک سهولت کارکرد را با این ماوس هفت کلیده دوچندان میکند.


ماوس گیمینگ دی نت مدل X7 با استفاده از حسگرهای هوشمندانه و پیشرفته، در هنگام استفاده صرفا انرژی لازم را مصرف می‌کند و در حالت استراحت به طور خودکار به حالت صرفه‌جویی انرژی می­رود.

 

برسی ماوس مخصوص بازی دی نت مدل X7


اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید که به‌دنبال ماوسی با عملکرد بالا، دقت فوق‌العاده و قابلیت تنظیمات دلخواه هستید، ماوس مخصوص بازی دی نت مدل X7 برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین اگر شما علاقه‌مند به بازی‌های چندنفره هستید و نیاز به دقت و سرعت بالا در مواجهه با حریفان دارید، این ماوس می‌تواند همراه ایده‌آلی برایتان باشد.


ماوس گیمینگ دی نت مدل X7 ، یک انتخاب استثنایی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای که به‌دنبال عملکرد بی‌نظیر هستند، است.


این ماوس با حسگر اپتیکال پیشرفته‌ای که دقت و سرعت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد، بازیکنان را به تجربه‌ای منحصر به فرد از دنیای بازی می‌کشاند. با امکان تنظیم حساسیت (DPI)، کاربران می‌توانند حرکات ماوس را به سبک خود تنظیم کرده و در هر لحظه از بازی کنترل کاملی داشته باشند.


طراحی ارگونومیک و سبک این ماوس، راحتی در استفاده بلندمدت را فراهم می‌کند و با تلفیق فناوری‌های مدرن و ارائه قابلیت‌های بی‌نظیر، این وسیله را به یکی از گزینه‌های پیشتاز در دنیای ماوس‌های بازی تبدیل کرده است.


شما عزیزان میتوانید ماوس گیمینگ دی نت مدل X7 را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه ریوان پیسی تهیه نمایید.

95 / 100

بازدیدها: 0

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماوس گیمینگ دی نت مدل X7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماوس گیمینگ دی نت مدل X7

383,000 تومانخرید